廢人的一週:

På mandag gjør jeg ingenting (星期一我啥也不做)
På tirsdag har jeg gode stunder (星期二我過得很爽)
På onsdag ser jeg meg omkring (星期三我四處瞧瞧)
På torsdag går jeg rundt og grunner (星期四我到處閒晃)
På fredag gjør jeg hva jeg vil (星期五我自己找樂子)
På lørdag stunder helgen til... (星期六週末就開始嚕...)
arrow
arrow
    全站熱搜

    Inge 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()